For some time now, Hicham has been crazily in love with Juliana. But everything opposes their love. Hicham's parents are immigrants and he vegetates in projects closed in on themselves. She's a gipsy and lives in a nearby camp. Despite Juliana's attempts to dissuade Hicham, the young man, determined to brave prejudices, goes to the camp to make their relationship official. Here he meets Willy, Juliana's ultra-protective brother.