Since 2015, the choreographer Nadia Vadori-Gauthier dances each day with the city, people, materials, environments. Her dances, sometimes echoing the violence of the current state of the world, exude an infinitesimal gentleness in ordinary spaces. This poetic and socially commited gesture shifts the gaze, inviting us to dream the world differently.