An arsonist is burning Broadway theaters one by one using strange and magical fires. Maria, who just turned 16, is determined to arrest this criminal and become a firefighter. Unfortunately, at this time, women are not allowed to enroll. So she decides to disguise as a man. The question is – does she have what it takes to fool everyone including the man at the top, the captain of the last firehouse, who happens to be – her father.