Launched in the pursuit of a perfume flask containing a powerful explosive which had been sent in error to be put into a lottery as a price at "the Kermesse aux Etoiles", the nephew of the inventor succeeds in finding and recovering if after a hundred exciting experiences, and in passing, interfering with the songs of several singing stars.