Georges Gauthier is an electrician who lives with his mother and his sister Madeleine. He is the son of a womanizing singer who made his mother miserable. For all that, Georges is attracted to show business all the more as he falls in love with Jeanne, the daughter of singer Lormel. Georges is spotted by Cartier, the manager of the Folies Concert and makes his debut as a singer under the assumed name of Jean Papîllon...