Doctor Planturel who is leaving for a vacation, hires a new servant too hastily. Now, Victor, the alleged domestic, is in fact a robber whose only aim is to burglar the doctor's house. But when a client comes to consult Planturel, he must keep up the appearances. That is why he asks his accomplice Fanchonnet to play the role of the doctor...