The Marquise de Langrune is murdered in her chateau. Inspector Juve is sure that the crime could have only been committed by Fantomas. Two witnesses are killed before Juve finally unmasks the mysterious character. But helped by a woman, Fantomas once again escapes and thereby avoids punishment.