Looking at an x-ray image a young handsome man is horrified to learn that the weird, tumor-like lump on his chest is the top of a tiny plump man`s head. Nested in his body, he is waiting to be born. ’Mr. Mare’ is a surreal animated chamber play, set in a ‘haunted’ claustrophobic space, in which we witness the dynamics of unrequited love as we follow the relationship of an oddly codependent pair.