Famed European singer-impressionist Georges Ulmer stars as Carmo, a small-time pickpocket who is framed for a big-time murder. While behind bars, Carmo mends his ways, but he may not live long enough to reform on the "outside." Meanwhile, his faithful girlfriend Florence (Vera Norman) works day and night to prove Carmo's innocence and nail the real killers.