Our protagonist wakes up from a dream to find himself in the middle of a claustrophobic and repetitive nightmare. He tries to escape this strange reality by imagining that he can reach out and touch the creature named Selkie, which appeared in his dream, and can in some way free it. Will the pebbles be the wormhole in their union?