Paul, a disillusioned American, is in search of the meaning of life. After his ex-wife attempts suicide, Paul retreats to Hong Kong. Here he tries to assuage his angst by becoming involved with several local lovelies. Still unsatisfied, Paul leaves the British protectorate, once more trying to find himself.