During Eid al-Adha, Faeza will be hosting her mother-in-law from Algeria. Faeza organizes everything with the help of her children: Sarah, the youngest, Yasmine, the eldest who has come home to introduce Vanessa, his fiancée, and even Marco, the neighbor. But soon, the family dinner veers into a settling of scores.