Returning to films after a six-year absence, French director Raymond Bernard called the shots on Un Ami Viendra Ce Soir (A Friend Will Come Tonight). Michel Simon heads the cast of this pulse-pounding WWII resistance film, set surprisingly in an insane asylum. In truth, the establishment is but a front for anti-Nazi underground activities; after all, who would suspect a group of lunatics?