In a small town in northern Canada, devastated by the crisis, a young girl vanishes without a trace. Did she just run away or is it a suspicious disappearance? An inspector from Montreal comes to investigate. And as more and more disturbing facts are unveiled, she has to deal with the local authorities and face the spooky strangeness that reign over town. And the mystery thickens when the investigation leads her straight to a marginal religious group.