Thomas, a small-time party drug dealer and theater enthusiast, is studying at the prestigious Cours Florent drama school. He is preparing to sit national exams and must rehearse his scene with Victoire, a young woman from a well-heeled family. He ends up having a fling with her, but the problems he faces in his other life catch up with him.