On a faraway Colombian mountaintop, what at first glance looks like a hedonistic summer camp, is actually the setting of a mission: child soldiers with guns and war names must make sure that Doctora, a kidnapped American woman, stays alive. But when a battle approaches and a borrowed milk cow is killed by accident, playtime is over...