Count George de Dasetta (although his title is probably fake) lives with his wife Marina in luxury from the proceeds of their crooked card games, until Marina becomes attracted to handsome young diplomat René de Tierrache. Although de Dasetta is a crook through and through, he sincerely loves his wife. Believing he's lost her forever, he attempts to kill himself. Marina is likewise a crook, but she likewise sincerely loves her husband. After her fling with René, the two crooks are reunited. They deserve each other.