In a village on the French-Belgian border, a smuggler named Sylvain falls in love with the pretty Pascaline, which infuriates Germaine, his mistress. The jealous woman reports Sylvain to the police. As a result, the young man gets hurt during a night chase. Fortunately Pascaline offers him hospitality and looks after him.