Yaamo (Sessue Hayakawa), a humble Chinese coolie, is in love with the beautiful and aristocratic Kohana (Michiko Tanaka). Following her father's suicide, Kohana is reduced to working as a Geisha girl, and it is in this capacity that she meets Russian naval officer Serge Polinoff (Pierre-Richard Willm), who marries the girl and takes her back to his homeland. Now regarding Kohana as a traitor, Yaamo swears vengeance on both the girl and her Russian husband.