It's summertime in the Landes. Loris and Thomas are fifteen years old. They spend their days playing football and make up for boredom by crummy teenage behavior. When they steal their trainer's mobile phone, they discover clandestine photos of young naked footballers in the shower. Loris seems to be the main subject of this voyeurism. Cut to the quick, the teenager goes to his trainer's place to seek revenge.