Charles, a young aristocratic man who lives with his possessive sister, runs away from home, in search of his estranged mother. Only to be drawn, by a young lady that he spots in a street of the Pigalle area, into the world of cabarets, soon discovering a whole new way of life, halfway between night and day, between reality and fantasy, between male and female.