Good Vibrations is a human experiment. The opportunity to make two worlds meet (that of the deaf and that of the non-deaf), so that real sharing takes place. How do you feel and make music when you are deaf or hard-of-hearing? This is a question which awakens curiosity and which gives rise to another question: How do you hear music when you are deaf or hard-of-hearing? If the deaf and hard-of-hearing are not as sensitive as to the melody as the hearing, indeed don't even hear it at all, what do they hear? What do they perceive of music? What is their relationship to sounds and to vibrations? What do they feel?