Eddy and Rocco are brothers. Their hour of glory on the indie rock scene was in the late ‘90s. 10 years later, they live on an island and lead the local marching band. One evening their sister Lola comes back into their lives. She meets Simon, Rocco’s son, who will be 13 years old soon. Their common history bears more than its fair share of su ering, with broken hearts, bruised bodies and inability to communicate. But the strength of brotherhood will bring joy back into their lives.