In the sky, curious object rise, carried by cranes, here a sculpted staircase incrusted with diamonds, there a golden dome, or a wave pool. Little by little, two buildings take shape. Two billionaires, Agenor-Agobar Poirer des Chapelles and Willigis Kittycly Junior, assisted by the most expensive architects in the world, each build a skyscraper according to their own tastes, always more luxurious and high, but just how far will they go?