Abdelkader is out of breath, worn out by years of excess. He has abused his body and is now living with the physical and emotional wounds of his profession. Heavily indebted, he can neither sustain his family, nor nourish himself or keep on training. Yet he plans to fight Soleil, a much younger, rising boxing star.