2073. Earth is overpopulated. The government has decided to institute a one-child policy, applied with an iron hand by the Office for Birth Allocations, under the aegis of Nicolette Cayman.
Confronted by the birth of septuplets, Terrence Settman decides to keep the birth of his seven little daughters secret. Confined to their apartment, named after a day of the week, they must all share a single identity outside: Karen Settman.