It is winter, the sky is heavy, the sea has retreated and the wind draws lines of sand on the asphalt roads of Stella, a seaside town in northern France, apparently silent and deserted. In the deep night, the horizon shifts with the successive movements of the dunes that engulph the steep plan of the city. In front of this swaying landscape, hands put together a heap of documents, collecting and sorting them - drawings, samples, scans of landscape, thermal images - thus elaborating a manifold and experimental cartography of the city, making Stella an environment where the relationship between the instability of earthly matter and the authority of geometry can be apprehended.