A story born from the rejection of the narcissistic nature of modern cinema. Inspired by Kuleshov's philosophy, we set out in pursuit of the fall of the wild art of cinema for the love of cinema. We aspire to a new wave of fashion films. A film that can appeal to our instincts and our identity, but that is also concerned with the important issues that cause conflicts in society, in order to achieve an enlightenment of orgasmic virtue.