A young woman sits down in front of a black background, powders her face, puts red lipstick on her lips, readjusts her hairdo, studies the direction of her gaze, as though she were getting ready to pose for a painter in a studio, whose sounds we think we hear in the background. Suddenly, the image rises to the surface.