Jenny and her little boy, Elio, have a meeting with Mister Kerrigan near the bull on Wall Street, in the heart of New York's Financial District. But he doesn't come, leaving mother and son to their own devices in the city's streets. Despite the towering buildings that surround them, Jenny decides to believe that it will possible to find Mister Kerrigan.