Perched on their Kymco quad, Vartan and Kassos are a couple of dopey teens with a feigned tough-guy attitude. They ride along together, insulting each other, fighting, and boasting about their amazing sexual exploits. Behind them, tearing along on his small bicycle is Chikla, a nine-year-old kid who seems determined to follow in the footsteps of the older boys, despite the innocence of his young age. Since nothing here belongs to anyone, this island is their playground. But as their long ride comes to an end, the older boys' carefree mood gives way to a sense of despondency, as they fear that they'll end up fading into oblivion like all the ruins scattered across their path.