In order to help out her parents who have been hit hard by the economic crisis in Spain, Erika sings for tourists on the Costa Dorada. Meanwhile, in Madrid, the 15-M are preparing one of their biggest demonstrations. Alone in an unfamiliar city, she sees the crisis up front and center.