Killer Joe, a professional hit-man, meets various clients: a father who wants to get rid of his family, a tenant who is fed up with his landlord, a spinster who hates her fiancé. He takes the jobs, but is very unsettled by the sight of a girl he’s in love with, who keeps running past his windows.