In May in Cannes, the venue of the most important film festival in the world. Whether they are cinema professionals, workers, models, film lovers, groupies, street artists, celebrity spotters, street sellers, or homeless people, everyone tries to forge a path in the maze of Cannes, saturated by screens, dreams, and symbols. In front of eyes, an imaginary dialog between these invisible characters and this fantasized place occurs.