Permaculture offers a new vision of the world and a credible alternative. With its ecologically sustainable, economically viable, and socially fair methods, it allows us to see a glimmer of hope. Accessible to everyone, permaculture can be implemented everywhere. Is the "Permaculture Era" underway?