We have no memory of the first months of our lives, let alone the first days or hours. All of a sudden, we're born, and the adventure begins. But for premature babies, this starts a little earlier, when the adventure becomes a struggle for life. This innovative immersive video creates one of the first fiction experiences in 360-degree virtual reality, as it follows a premature baby surrounded by all those who are there to ensure his survival: his parents, medical staff, other premature babies, and glimpses of a world that is slowly taking shape around him.