Berzingue, in the beginning, is two strange guys who come out of a river. But it is also a woman, strange in her own fashion, an inoffensive babarian. Berzingue is their encounter at the inn by the bridge. Wild joy, free time, novice smugglers, generous and idle folk: Berzingue is a little bit all of this springing up in the Auvergne landscape.