Aïssatou, Lily, Raja, and their gal pals are seventeen years old. Like all girls their age, they hang out in a group. When they're together, nothing can stop them, not teachers, parents, nor boys: the pack rules. Except that Raja has cancer and Aïssatou has a secret admirer. And the group's equilibrium is challenged.