Isaure walks the catwalk fashion shows. Until the day that she realises that it is not that life, going back and forth on a catwalk. Therefore, she leaves all that behind her and goes to explore her inner world. Far from the mechanical gestures of modeling, dance will bring her freedom of the body. She takes interest in life and decides tlive life to the full. But is it not already too late?