Rebecca studies law in Paris. She is French, Jewish, and believes, above all else, in secularity. After the Charlie Hebdo attacks in Paris and in a climate of a fresh outbreak of latent antisemitism that disrupts her daily life, Rebecca goes through an identity crisis. Has she become a target in this country that she loves so much?