Straddling the line between graphic novel and animation, Phallaina tells the story of Audrey, a young girl who suffers from hallucinatory fits. When Audrey undergoes medical tests, a neurologist discovers that she has an anomalous cerebral structure that enables her to hold her breath for long periods of time. This story of personal transformation in which mythology meets cognitive sciences is the first scrolling comic strip, available free-of-charge on tablets and mobile devices.