Deep in the barren mountains, a mother and a daughter live an isolated quiet life. The Daughter looks lean and fragile. She seems unreactive toward her surroundings, confining herself in her own wretched world. The Mother is like a guardian angel who always protects her and takes care of everything. Before living in seclusion, The Daughter was a pianist who lost her husband and son. The Mother decided to take her away and hid her in the mountains where no one could ever find them, believing it is the only possible way for her daughter to survive, Nevertheless, they have to face nothing but themselves ever since, as well as to confront the endless forest...