Jules, a pretty thirty-five-year-old woman, is caught up in an all-consuming and passionate love affair. She can't stand the idea that it might come to an end. She then chooses to deliberately hurt herself, putting hersef through absurd and degrading experiences in order to try and forget and to feel alive again.