A film of extras, Cloud Berry features a myriad of characters dressed in extravagant costumes, evolving in different eras, from prehistory to the most technological future. Only, the invitation to time travel and the search for narrative meaning peter out, because the story has not yet begun. We are in the middle of a casting session, in Bourges, in the Berry region, in a studio where a green screen has been set up.