In the immensity of things, a monstrous orchestra, a voice that screams, and earth that rises up in a huge wave. This is what remains of language. The scream in its gaps, its rustlings, and its silences. It is no longer this devil molded from clay to whom the three men address their screams, but a white devil. Each of their gestures reaches back into history.