This filmic essay focuses on a former movie studio of which no trace is left. On the site where the studio was built, in Saint-Maurice, on the outskirts of Paris, we now find a modern residence, Le Panoramis, built in the 1970s. The images and sounds of films shot at the studio resurface, while two actors (and five birds) in search of a role audition for a film that will never be made. Forgotten characters and narratives suddenly haunt reality, affecting the time of a story that cannot be expressed, is impossible to recount. And what of the future? The future belongs to ghosts.