Arthur Bishop thinks he's definitively turned over a new leaf and left his hired killer past behind. He now lives an anonymous and easy life with his girlfriend. But when his most fearsome enemy kidnaps her, he is forced to travel round the world to accomplish a series of impossible murders. And, as per usual, he must ensure that his executions seem like accidents. A relentless race against the clock ensues.