Yet, this time around, Franck opened the bag in his trunk and discovered… a young woman, Lai.
Faced with the dirty business of the slave trade he can’t sit back and do nothing. He decides to help his “packet.” Of course, the situation rapidly degenerates and quickly becomes explosive.