Michael Mason is an American pickpocket living in Paris who finds himself on the top of the CIA's most-wanted list when he steals a bag that contains more than just a wallet. Sean Briar, the field agent on the case, soon realizes that Michael is just a pawn in a much bigger game and decides to recruit him in order to uncover the source of a large-scale conspiracy. A race against time ensures, in which the two men discover they are both targets and must rely on each other to take down a powerful organization.