Eighteen-year-old Awa is studying at the Natitingou military academy. One day, she learns that her father has been murdered. She has barely joined her family at Cotonou when a popular retaliation is organized to avenge the dead man's memory. Confronted by the powerlessness of the police, Awa decides to join the group.